Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1750
Назва: Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ
Інші назви: Psychological Features of Professional Self-Realization of Teachers of Preschool Educational Establishments
Автори: Крижановська, З. Ю.
Kryzhanovska, Z. Yu.
Бібліографічний опис: Крижановська, З. Ю. Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ / З. Ю. Крижановська // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 141-150. – Бібліогр.: с. 149-150.
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 20-вер-2013
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: самоактуалізація
професійна самореалізація
педагогічна діяльність
педагог
self-actualization
self-realization
teaching activities
teacher
Короткий огляд (реферат): У публікації розглянуто феномен професійної самореалізації, виокремлено основні характеристики цього процесу в працях вітчизняних та західних науковців-психологів. Емпірично з’ясовано специфіку професійної самореалізації в педагогів дошкільних освітніх установ із різним стажем роботи. This publication deals with the phenomenon of self-realization, specifically mentioned the main characteristics of this process in the works of local and western scientists, psychologists. Empirically found specific self-realization in pre-school teachers of educational institutions with different work experience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1750
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2011, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryzhano.pdf345,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.