Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1750
Title: Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ
Other Titles: Psychological Features of Professional Self-Realization of Teachers of Preschool Educational Establishments
Authors: Крижановська, З. Ю.
Kryzhanovska, Z. Yu.
Bibliographic description (Ukraine): Крижановська, З. Ю. Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ / З. Ю. Крижановська // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 141-150. – Бібліогр.: с. 149-150.
Issue Date: 2011
Date of entry: 20-Sep-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: самоактуалізація
професійна самореалізація
педагогічна діяльність
педагог
self-actualization
self-realization
teaching activities
teacher
Abstract: У публікації розглянуто феномен професійної самореалізації, виокремлено основні характеристики цього процесу в працях вітчизняних та західних науковців-психологів. Емпірично з’ясовано специфіку професійної самореалізації в педагогів дошкільних освітніх установ із різним стажем роботи. This publication deals with the phenomenon of self-realization, specifically mentioned the main characteristics of this process in the works of local and western scientists, psychologists. Empirically found specific self-realization in pre-school teachers of educational institutions with different work experience.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1750
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні перспективи, 2011, № 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kryzhano.pdf345,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.