Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1750
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крижановська, З. Ю. | - |
dc.contributor.author | Kryzhanovska, Z. Yu. | - |
dc.date | 2011 | |
dc.date.accessioned | 2013-09-20T11:22:45Z | - |
dc.date.available | 2013-09-20T11:22:45Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Крижановська, З. Ю. Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ / З. Ю. Крижановська // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 141-150. – Бібліогр.: с. 149-150. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 373.2.011.3-51:316.62 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1750 | - |
dc.description.abstract | У публікації розглянуто феномен професійної самореалізації, виокремлено основні характеристики цього процесу в працях вітчизняних та західних науковців-психологів. Емпірично з’ясовано специфіку професійної самореалізації в педагогів дошкільних освітніх установ із різним стажем роботи. This publication deals with the phenomenon of self-realization, specifically mentioned the main characteristics of this process in the works of local and western scientists, psychologists. Empirically found specific self-realization in pre-school teachers of educational institutions with different work experience. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | самоактуалізація | uk_UK |
dc.subject | професійна самореалізація | uk_UK |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UK |
dc.subject | педагог | uk_UK |
dc.subject | self-actualization | uk_UK |
dc.subject | self-realization | uk_UK |
dc.subject | teaching activities | uk_UK |
dc.subject | teacher | uk_UK |
dc.title | Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ | uk_UK |
dc.title.alternative | Psychological Features of Professional Self-Realization of Teachers of Preschool Educational Establishments | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Психологічні перспективи, 2011, № 18 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kryzhano.pdf | 345,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.