Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1750| Назва: | Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ |
| Інші назви: | Psychological Features of Professional Self-Realization of Teachers of Preschool Educational Establishments |
| Автори: | Крижановська, З. Ю. Kryzhanovska, Z. Yu. |
| Бібліографічний опис: | Крижановська, З. Ю. Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ / З. Ю. Крижановська // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 141-150. – Бібліогр.: с. 149-150. |
| Дата публікації: | 2011 |
| Дата внесення: | 20-вер-2013 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Теми: | самоактуалізація професійна самореалізація педагогічна діяльність педагог self-actualization self-realization teaching activities teacher |
| Короткий огляд (реферат): | У публікації розглянуто феномен професійної самореалізації, виокремлено основні характеристики цього процесу в працях вітчизняних та західних науковців-психологів. Емпірично з’ясовано специфіку професійної самореалізації в педагогів дошкільних освітніх установ із різним стажем роботи. This publication deals with the phenomenon of self-realization, specifically mentioned the main characteristics of this process in the works of local and western scientists, psychologists. Empirically found specific self-realization in pre-school teachers of educational institutions with different work experience. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1750 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Психологічні перспективи, 2011, № 18 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kryzhano.pdf | 345,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.