Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11486
Назва: Навчання іноземних мов здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) з використанням проектної методики
Інші назви: Language training of future Doctors of Philosophy (PhD) using project technology
Автори: Кожушко, Світлана
Kozhushko, S.
Бібліографічний опис: Кожушко Світлана. Навчання іноземних мов здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) з використанням проектної методики / С. Кожушко// Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки: серія Педагогічні науки. – 2016. - № 2 (304). – с. 57-61
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 30-січ-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: здобувач третього рівня освіти
seeker of the third level of higher education
інтерактивні технології
проектна методика
доктор філософії
наскрізне проектування
interactive technologies
project method
Doctor of Philosophy
through projection
Короткий огляд (реферат): Автором аналізуються нові вимоги до рівня мовної підготовки здобувачів ступеню доктора філософії (PhD), узагальнюється попередній досвід роботи з аспірантамита та обґрунтовується ефективність використання проектної методики, як одного з проявів інтерактивних технологій у процесі навчання іноземних мов здобувачів третього рівня освіти. The article analyses a number of problems connected with foreign language training of future Doctors of Philosophy, explores certain universal (general) competences, which reveal themselves through the students readiness to demonstrate language communication skills using both native and foreign languages. The author grounds the rationality of the use of project method of teaching, which belongs to interactive technologies, in the process of language training of students of the third level of education. The possibility and reasonability of the combination of role play and project carrying out, especially in the course of “through projection”, which is accomplished during the whole period of language study, is substantiated. Project “Scientific Conference” is proposed as a variant in the process of language training of future Doctors of Philosophy. It is proved that this method is effective not only as a means of language mastering but as the instrument that can be used for students future participation in scientific events.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11486
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 2 (304), т. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf264,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.