Browsing by Subject маркетингова діяльність

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Book Chapter27-Sep-202229-Apr-2024PR-технології у діяльності туристичних підприємств УкраїниЛисюк, Тетяна Василівна; Терещук, Оксана Степанівна
Article30-Jan-20243-Dec-2024Використання цифрових медіа та соціальних мереж у маркетингових кампаніях: ефективність та ризикиТерент'єва, Наталія Валеріївна; Савчук, Ярослава Олександрівна; Мільман, Леонід Михайлович
Conference Abstract20205-Apr-2020Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємствЗастрожнікова, І.
Master Thesis202411-Dec-2024Методика обліку та аналізу маркетингової діяльності підприємстваКанцевич, Катерина Павлівна
Course of lectures201628-Sep-2016Міжнародний маркетинг: конспект лекційГрицюк, Наталія Олександрівна; Grytsyuk, N. O.
Methodical recommendations201615-Dec-2016Міжнародний маркетинг: методичні вказівки до практичних занятьГрицюк, Наталія Олександрівна; Grytsyuk, Natalia O.
Conference Abstract20206-Apr-2020Основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послугСніжко, Л.; Ігнатюк, В.
Conference Abstract20205-Apr-2020Перспективність застосування онлайн-комунікацій при реалізації маркетингової діяльності закладів вищої освітиДейнега, І.; Дейнега, О.
Conference Abstract201926-Feb-2020Принципи маркетингової діяльності на лісогосподарських підприємствахПолінкевич, О. М.; Даркевич, А. І.
Conference Abstract201926-Feb-2020Теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Медичний центр «Медіус»Семененко, В. І.
Conference Abstract201823-Mar-2020Управління маркетинговою діяльністю підприємств сфери послугШевчук, А.
Bachelor Thesis202518-Jun-2025Управління маркетинговою діяльністю підприємстваЛопачук, Яна Русланівна
Conference Abstract201823-Mar-2020Управління системою маркетингової діяльності на підприємстві в ринкових умовахМузика, М.
Conference Abstract17-Oct-202419-Nov-2024Інструменти штучного інтелекту у маркетингуМилько, Інна Петрівна