Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17341
Назва: Перспективність застосування онлайн-комунікацій при реалізації маркетингової діяльності закладів вищої освіти
Автори: Дейнега, І.
Дейнега, О.
Бібліографічний опис: Дейнега, І., Дейнега, О. Перспективність застосування онлайн-комунікацій при реалізації маркетингової діяльності закладів вищої освіти. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 46-50
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 5-кві-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: маркетингова діяльність
онлайн-комунікації
Короткий огляд (реферат): Досліджено перспективність застосування онлайн-комунікацій при реалізації маркетингової діяльності закладів вищої освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17341
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Deignega 46-50.pdfDeignega277,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.