Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10672
Назва: Міжнародний маркетинг: конспект лекцій
Автори: Грицюк, Наталія Олександрівна
Grytsyuk, N. O.
Бібліографічний опис: Грицюк Н.О. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій / Н.О. Грицюк. – Луцьк: СНУ ім. Лесі Українки, 2016. – 146 с.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 28-вер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: маркетингова діяльність
суб’єкти міжнародного маркетингу
міжнародний маркетинг
Збутова політика
Товарна політика
Короткий огляд (реферат): Конспект лекцій з дисципліни «Міжнародний маркетинг» містять програму навчальної дисципліни, плани лекційних занять, основні поняття і терміни та рекомендовану літературу. Рекомендовано для студентів галузі знань галузі знань 0306 – Менеджмент і адміністрування, спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» денної форми навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10672
Тип вмісту: Course of lectures
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекції.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.