Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27970
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Автори: Лопачук, Яна Русланівна
Приналежність: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Бібліографічний опис: Лопачук Я. Р. Управління маркетинговою діяльністю підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. Н. М. Буняк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 59 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 18-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Буняк, Надія Михайлівна
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
товар
ціна
методи збуту
методи просування
Короткий огляд (реферат): У роботі викладено теоретичні та методологічні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства у сучасних умовах господарювання на прикладі конкретного суб’єкта господарювання. Обґрунтовано теоретико-методичні підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства, зокрема, визначено сутність і значення маркетингової діяльності в системі управління підприємством, розкрито особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства, обґрунтовано важливість адаптивного підходу до управління маркетинговими процесами, який враховує зміни в потребах споживачів, технологічному розвитку та трансформації конкурентного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27970
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lopachuk_2025.pdf689,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.