Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27970
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Лопачук, Яна Русланівна
Affiliation: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Bibliographic description (Ukraine): Лопачук Я. Р. Управління маркетинговою діяльністю підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. Н. М. Буняк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 59 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 18-Jun-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Буняк, Надія Михайлівна
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
товар
ціна
методи збуту
методи просування
Abstract: У роботі викладено теоретичні та методологічні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства у сучасних умовах господарювання на прикладі конкретного суб’єкта господарювання. Обґрунтовано теоретико-методичні підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства, зокрема, визначено сутність і значення маркетингової діяльності в системі управління підприємством, розкрито особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства, обґрунтовано важливість адаптивного підходу до управління маркетинговими процесами, який враховує зміни в потребах споживачів, технологічному розвитку та трансформації конкурентного середовища.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27970
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lopachuk_2025.pdf689,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.