Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29445
Назва: Маркетингова діяльність як стратегічний бізнес-процес сучасного підприємства
Автори: Трофімова, Марта Анатоліївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Трофімова М. А. Маркетингова діяльність як стратегічний бізнес-процес сучасного підприємства. Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції (29 жовтня 2025 р.). Умань, 2025. С.45-47
Конференція/захід: Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 26-лис-2025
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Умань
Науковий керівник: Ющишина, Лариса Олексіївна
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
стратегічний менеджмент
бізнес-процес
Діапазон сторінок: 45-47
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито еволюцію маркетингу від допоміжної функції до ключового стратегічного бізнес-процесу підприємства. Показано, що в умовах ринку споживача та гіперконкуренції вирішальним є розуміння потреб клієнта, формування попиту та забезпечення безперервної адаптації до змін зовнішнього середовища. Наголошено на ролі маркетингу в ініціюванні інновацій, сегментації ринку, створенні ціннісної пропозиції та забезпеченні конкурентоспроможності.
Опис: Доповідь, розглянута на X Всеукраїнській науково-практичній конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», що відбулася 29 жовтня 2025 року в м.Умань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29445
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
183228.pdf779,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.