Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29445
Title: Маркетингова діяльність як стратегічний бізнес-процес сучасного підприємства
Authors: Трофімова, Марта Анатоліївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Трофімова М. А. Маркетингова діяльність як стратегічний бізнес-процес сучасного підприємства. Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції (29 жовтня 2025 р.). Умань, 2025. С.45-47
Conference/Event: Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики
Issue Date: 2025
Date of entry: 26-Nov-2025
Country (code): UA
Place of the edition/event: Умань
Supervisor: Ющишина, Лариса Олексіївна
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
стратегічний менеджмент
бізнес-процес
Page range: 45-47
Abstract: У роботі розкрито еволюцію маркетингу від допоміжної функції до ключового стратегічного бізнес-процесу підприємства. Показано, що в умовах ринку споживача та гіперконкуренції вирішальним є розуміння потреб клієнта, формування попиту та забезпечення безперервної адаптації до змін зовнішнього середовища. Наголошено на ролі маркетингу в ініціюванні інновацій, сегментації ринку, створенні ціннісної пропозиції та забезпеченні конкурентоспроможності.
Description: Доповідь, розглянута на X Всеукраїнській науково-практичній конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», що відбулася 29 жовтня 2025 року в м.Умань.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29445
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
183228.pdf779,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.