Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9717
Title: Мова як структурно-змістовий компонент дитячого періодичного видання і засіб морального виховання молодших школярів
Other Titles: Language as a structural and content component of thechildren periodicals atb the mean of the moral education of the primary schoolchildren
Authors: Даниляк, Руслана
Danyliak, R. Z.
Bibliographic description (Ukraine): Даниляк Руслана. Мова як структурно-змістовий компонент дитячого періодичного видання і засіб морального виховання молодших школярів / Руслана Даниляк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.1.- С. 101-106
Issue Date: 2016
Date of entry: 19-Jun-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: мова
language
мовна культура
дитяче періодичне видання
молодший школяр
моральне виховання
lingual culture
children periodicals
primary schoolchild
moral education
Abstract: В статті виявлено та обґрунтовано виховний потенціал мови дитячого періодичного видання з метою морального виховання молодших школярів та виховання їх мовної культури; з’ясовано особливості мови дитячого періодичного видання як його структурно-змістового компонента; проаналізовано лексичні та інші мовні засоби морального виховання (за спорадичним вибором видання).Мова як система знаків забезпечує процес комунікації, а мовне оформлення видання має свої засоби виразності, дієвості, емоційності, а також потенціал морального виховання молодших школярів. Дитяче періодичне видання досягає мети у пізнавальному, розважальному функціонуванні при умові єдності форми і змісту, врахуванні психологічних, вікових особливостей свого адресата. Гармонійний розвиток дітей безпосередньо пов’язаний із духовним збагаченням, зокрема засобами слова. Входження дитини у світ рідної мови відбувається, у першу чергу, за допомогою літератури, спеціально створеної для дітей, яка живить розум та уяву дитини, відкриває світ, образи та моделі поведінки, розвиває та соціалізує її особистість. Отже, важливими є два аспекти використання виховного потенціалу мови дитячого періодичного видання: в процесі морального виховання молодших школярів та виховання їх мовної культури.The educational potential of the children periodicals’ language in its aim of the moral education of the primary schoolchildren and the education of their language culture is detected and substantiated in the article. The peculiarities of the children periodicals’ language as its structural and content component are revealed. Vocabulary and other linguistic means of the moral education (according to the sporadic choice of the edition) are analyzed. Language as a system of signs provides the process of communication. The lingual design of the periodicals has its own means of emphasis, effectiveness, emotionality and the potential of the moral education of the primary schoolchildren. Сhildren periodicals achieves the aim at the cognitive and entertaining functioning provided with the unity of form and content, with taking into account the psychological and age peculiarities of its addressee. The harmonious development of children is directly related to the spiritual enrichment, by the means of a word in particular. The entry of a child into the world of native language occurs primarily through the literature which is specially created for children, which nourishes the mind and imagination of the child, opens the world, images and models of behavior, which develops and socializes his/her personality. Therefore there are two important aspects of the using of the educational potential of the children periodicals’ language in the process of the moral education of the primary schoolchildren and the education of their lingual culture.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9717
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18 (6).PDF379,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.