Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9715
Назва: Самостійна робота в системі навчальної діяльності студентів
Інші назви: Individual work within the system of student learning activity
Автори: Хом'як, Іван
Khomiak, I.M.
Бібліографічний опис: Хом'як Іван. Самостійна робота в системі навчальної діяльності студентів/ Іван Хом'як // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.1.- С.90-95
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 19-чер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: самостійна робота
individual work
форми і види самостійної роботи
її методичне забезпечення
поетапність виконання
систематичний контроль
лінгводидактичні задачі
професійна компетентність
forms and types of individual work
gradual execution
systematic quality control
lingou-didactic tasks
professional competence
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано роль самостійної роботи у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя; доведено, що самостійна робота є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у позааудиторний час, оскільки спрямована на пошук необхідної інформації, осмислене і творче сприйняття її; визначено форми і види аналізованої роботи, методичне забезпечення, що визначає ефективність її організації; охарактеризовано поетапність формування у студентів умінь і навичок самостійної роботи, важливість систематичного контролю її якості; названо види самостійної роботи в процесі засвоєння української мови і методики її викладання; проілюстровано лінгводидактичні задачі, що регулюють взаємодію між суб’єктами навчального процесу, стимулюють формування професійних якостей філолога.In the article we found out the role of individual work in development of professional competence of rising teacher; proved that the individual work is a principal means of mastering educational material in extracurricular time, because it is aimed at the search of essential information, it’s conscious and creative comprehension; specified the forms and types of analyzed work, and methodological support that determines the efficiency of its organization; characterized the gradual development of student’s skills and abilities of individual work, and the importance of systematic quality control; named the types of individual work in the process of learning of Ukrainian language and its teaching methodology; illustrated linguodidactic tasks that regulate the interaction between the subjects of teaching process and encourage the development of philologist’s professional strength.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9715
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16 (7).PDF412,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.