Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9714
Title: Фонетична основа мовного матеріалу в початкових класах
Other Titles: Phonetic basis of linguistic material in primary school
Authors: Лук'яник, Людмила
Lukianyk, L.V.
Bibliographic description (Ukraine): Лук'яник Людмила. Фонетична основа мовного матеріалу в початкових класах / Людмила Лук'яник // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.1.- С.85-89
Issue Date: 2016
Date of entry: 19-Jun-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: фонетико-орфоепічна компетенція
phonetic and orthoepic competence
учні початкових класів
фонетична основа мовного матеріалу
pupils of the primary school
phonetic basis of linguistic material
Abstract: У статті розглянуто актуальні проблеми формування фонетико-орфоепічної компетенції учнів. Розкрито питання вивчення мовного матеріалу в початкових класах на фонетичній основі. З’ясовано лінгвістичні основи та лінгвістично-дидактичні принципи вивчення фонетичного матеріалу в початковій школі. Окреслено реалізацію системи роботи під час опрацювання фонетичного матеріалу в початковій школі; презентовано тренувальні вправи: фонетичний розбір, робота з орфоепічним словником, навчальне списування, диктанти різного виду (творчий диктант-переклад, вибірковий, словниковий), заучування напам’ять добірок слів на певні орфограми; прийоми: свідоме артикулювання, наслідування, усвідомлюване творення засвоюваного звука, мовний самоконтроль, порівняння, протиставлення, усвідомлення школярами звукових закономірностей мови, розвитку навичок мовлення.The article deals with current problems of the formation of the pupils’ phonetic and orthoepic competence. The issue of learning linguistic material in primary school on phonetic basis is revealed. Linguistic foundations and linguistic and didactic principles of learning phonetic material in primary school are defined. The article focuses on realization of the teaching system in the process of learning phonetic material in primary school; the training exercises are represented: a phonetic analysis, work on an orthoepic dictionary, learning copying, various types of dictations, (a creative dictation-translation, selective, lexical), learning collections of words by heart; techniques: the conscious articulation, imitation, conscious production of the sound which is to be learnt, language self-control, comparison, opposing, pupils' perception of language sound patterns, development of speech skills.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9714
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15 (7).PDF416,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.