Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9714
Назва: Фонетична основа мовного матеріалу в початкових класах
Інші назви: Phonetic basis of linguistic material in primary school
Автори: Лук'яник, Людмила
Lukianyk, L.V.
Бібліографічний опис: Лук'яник Людмила. Фонетична основа мовного матеріалу в початкових класах / Людмила Лук'яник // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.1.- С.85-89
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 19-чер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фонетико-орфоепічна компетенція
phonetic and orthoepic competence
учні початкових класів
фонетична основа мовного матеріалу
pupils of the primary school
phonetic basis of linguistic material
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальні проблеми формування фонетико-орфоепічної компетенції учнів. Розкрито питання вивчення мовного матеріалу в початкових класах на фонетичній основі. З’ясовано лінгвістичні основи та лінгвістично-дидактичні принципи вивчення фонетичного матеріалу в початковій школі. Окреслено реалізацію системи роботи під час опрацювання фонетичного матеріалу в початковій школі; презентовано тренувальні вправи: фонетичний розбір, робота з орфоепічним словником, навчальне списування, диктанти різного виду (творчий диктант-переклад, вибірковий, словниковий), заучування напам’ять добірок слів на певні орфограми; прийоми: свідоме артикулювання, наслідування, усвідомлюване творення засвоюваного звука, мовний самоконтроль, порівняння, протиставлення, усвідомлення школярами звукових закономірностей мови, розвитку навичок мовлення.The article deals with current problems of the formation of the pupils’ phonetic and orthoepic competence. The issue of learning linguistic material in primary school on phonetic basis is revealed. Linguistic foundations and linguistic and didactic principles of learning phonetic material in primary school are defined. The article focuses on realization of the teaching system in the process of learning phonetic material in primary school; the training exercises are represented: a phonetic analysis, work on an orthoepic dictionary, learning copying, various types of dictations, (a creative dictation-translation, selective, lexical), learning collections of words by heart; techniques: the conscious articulation, imitation, conscious production of the sound which is to be learnt, language self-control, comparison, opposing, pupils' perception of language sound patterns, development of speech skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9714
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15 (7).PDF416,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.