Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9686
Назва: The university as a modern educational enterprise in the future global market
Інші назви: Університет як сучасна освітня організація на майбутньому глобальному ринку
Автори: Schaefer, Michael
Шефер, Міхаель
Бібліографічний опис: Schaefer Michael. The university as a modern educational enterprise in the future global market / Michael Schaefer // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.1.- С.8-13
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 17-чер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: глобалізація
міжнародні ринки
навчання та дослідження
кар’єра
конкурентоздатність
ринок праці
теорія і практика
комунікації
globalization
international markets
training and studies
innovative concepts
career
competitiveness
labor market
theory and practice
communication
Короткий огляд (реферат): The 21st century is already well advanced and was named as the century of сommunication. Nevertheless, many companies and educational institutions have not yet arrived there; teaching materials and teaching methods often have the status of the 90s.International business, traveling and education are now becoming increasingly important and are changing faster and faster. This means that modern education has to keep pace with the times, with new and innovative ways to share experiences as well as the improvement of skills and capabilities in a rapidly changing global and modern scientific world. Innovative development takes place simultaneously at all levels, not limited to issues, trends or areas of activity. Stagnation means regression, so we do not want to stand on a stage reached with our products and project, but try to show new perspectives in order to explore new and maybe unusual ways. Modern education and training needs new methods and modern forms that need to be adjusted in a timely manner of global communication and life-style. Our project aims at a high level of scientific research and at the same time collecting practical experience, adapted to innovative and modern markets. ХХІ століття по праву вважається добою комунікацій. Однак багато організацій та навчальних закладів ще не відповідають новим стандартам; матеріали й методи навчання часто мають статус 1990-х років. Міжнародний бізнес, подорожі та освіта в наш час стають все ближчими один до одного і змінюються все швидше. Це означає, що сучасна освіта повинна йти в ногу з часом, з новими способами та інноваційними можливостями адаптації позитивного досвіду, а також повинна супроводжуватись неперервним підвищенням і вдосконаленням навиків і компетенцій у швидкозмінному глобальному і сучасному науковому світі. Інноваційний розвиток відбувається одночасно на всіх рівнях, не обмежуючи тенденції та сфери діяльності. Стагнація означає регрес, а відтак, ми не можемо зупинятися на досягнутому з послугами та проектами, які вже маємо, навпаки, ми хочемо показати нові перспективи в освіті для того, щоб вдосконалити знання за допомогою нових, можливо, дещо незвичайних способів. Сучасна освіта і навчання потребують нових методів і форм, які повинні бути скореговані з урахуванням глобальних комунікацій і способу життя одночасно. Наш проект ґрунтується на високому рівні наукових досліджень і, в той же час, на практичному досвіді, що адаптований до сучасних інноваційних ринків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9686
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 (5).PDF289,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.