Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9662
Title: Виховання майбутніх учителів початкової школи на засадах хореографічної культури
Other Titles: The education of primary school teachers on the basis of choreographic culture
Authors: Фриз, Петро
Fryz, P.I.
Bibliographic description (Ukraine): Фриз Петро. Виховання майбутніх учителів початкової школи на засадах хореографічної культури / Петро Фриз// Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.2.- С.86-90
Issue Date: 2016
Date of entry: 16-Jun-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: етнокультурне виховання
cultural education
духовність
хореографічна культура
хореографічний образ
народний танець
сучасний танець
танцювальний рух
соціокультурний чинник
лексика танцю
spirituality
choreographic culture
dance movement
folk dance
modern dance
dancing motion
sociocultural factor
vocabulary of dance
Abstract: У статті розглянуто проблему виховання майбутніх учителів початкової школи засобами хореографічної культури. Визначено складові хореографічної освіти у вищому навчальному закладі. Охарактеризовано стильові особливості української хореографічної культури, комплекс основних рухів українського танцю, розглянуто основну лексику українського народного танцю. Подано методику створення танцювального образу студентами вищого педагогічного навчального закладу, вказано на соціокультурні чинники виховання майбутніх учителів початкової школи. Визначено зв’язок хореографії з естетикою, соціологією, історією культури.The article addresses the problem of education of future elementary school teachers by means of choreographic culture. The constituents of choreographic education are certain in higher educational establishment. The stylish features of the Ukrainian choreographic culture, complex of basic motions of Ukrainian dance, are described. Methodology of creation of dancing character the students of higher pedagogical educational establishment is given, the sociocultural factors of education of future teachers of initial school are certain. Connection of choreography is certain with esthetics, sociology, history of culture.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9662
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.PDF310,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.