Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9658
Title: Формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів початкових класів
Other Titles: Formation of communicative language skills pupils of primary school.
Authors: Ткачук, Ольга
Tkachyk, O.S.
Bibliographic description (Ukraine): Ткачук Ольга. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів початкових класів / Ольга Ткачук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.2.- С.65-69
Issue Date: 2016
Date of entry: 16-Jun-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: мовлення
speech
мовленнєві та комунікативні уміння
комунікативна компетентність
speech and communication skills
communicative competence
Abstract: У статті висвітлено питання, що стосуються актуальної проблеми формування і удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках української мови. Розглянуто аспекти розвитку мовленнєвих навичок спілкування, які знайдуть застосування у всіх сферах життя, формування мовленнєвих здібностей учнів початкових класів, форми реалізації комунікативно-мовленнєвого підходу навчання молодших школярів української мови. Доведено, що за умови доцільного добору комунікативних вправ, створення ситуацій, що стимулюють вільне висловлювання, забезпечується природна комунікативність мовлення учнів та успішний розвиток умінь спілкуватися; відзначено, що мовно-мовленнєвий курс навчання української мови в початкових класах вимагає засвоєння учнями мовної системи для організації мовленнєвої діяльності, а найголовніше – для формування у них комунікативних умінь і навичок; наголошено, що мовленнєва діяльність має бути в центрі уваги учителів початкових класів на кожному уроці.In the article the question concerning the actual problems of formation and improvement of speech and communication skills, younger pupils at the lessons of Ukrainian. The aspects of speech communication skills that will be used in all areas of life, the formation of speech abilities of primary school pupils, forms of implementation, speech and communicative approach teaching primary school children Ukrainian language. Proved that if the appropriate choice of communication exercises, creating situations that encourage free expression, provided a natural communicative speech students and successful development skills to communicate; noted that language and speech training Ukrainian language in elementary school requires students mastering the language system for the organization of speaking, and most importantly - for the formation of their communication skills; stressed that the speech activity must be the focus of primary school teachers in every classroom.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9658
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.PDF297,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.