Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9613
Title: Інтегративний зміст комунікативної професійної компетентності майбутніх учителів-філологів
Other Titles: Іntegrative content of communicative professional competence of prospective teachers philologists.
Authors: Костолович, Тетяна
Kostolovych, T.V.
Bibliographic description (Ukraine): Костолович Тетяна. Інтегративний зміст комунікативної професійної компетентності майбутніх учителів-філологів / Тетяна Костолович // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. - 2016. - № 1(303). -Т.2.- С.3-8
Issue Date: 2016
Date of entry: 16-Jun-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: комунікативна професійна компетентність
communicative professional competence
інтегративний підхід
зміст
структура
засоби навчання
integrative approach
content
structure
teaching aids
Abstract: У статті розглянуто структуру комунікативної професійної компетентності студентів-філологів, доведено її інтегративний зміст і склад, що вимагає застосування інтегративного підходу до її формування. Інтегративний підхід розуміється автором як системна рганізація дидактичного процесу, який забезпечує культурно-комунікативний розвиток студента, формування мовної особистості. Комунікативна компетентність як багатокомпонентна цілісність детермінує наявність у змісті трьох компонентів: предметного або когнітивного; позапредметного або діяльнісного, який забезпечує формування способів навчальної діяльності; надпредметного або культурологічного, спрямованого на засвоєння культури і формування здатності вступати в діалог культур. Технологічний аспект комунікативної компетентності містить особистісно зорієнтований, діяльнісний та культурологічний компоненти. Автором запропоновано засоби реалізації інтегративного підходу, який забезпечує формування усіх аспектів комунікативної компетентності. Найбільш ефективними визначено уведення спецкурсів і спецсемінарів інтегративного характеру, застосування проектних та інтерактивних технологій, які інтегрують знання з різних предметів і способів діяльності, поєднання різних видів діяльності, системне використання міжпредметної та предметної інтеграції.The article deals with the communicative structure of professional competence of students-philologists, its integrative content and structure that requires implementation of an integrative approach to its formation. Integrative approach refers to the author as a systematic organization of the didactic process, which provides cultural and communicative development of a student, formation of linguistic identity. Communicative competence as multicomponent integrity determines the availability of three components in the content: the objective or cognitive, out-objective or active, which provides formation methods of learning activities; above-objective or cultural aimed at the assimilation of culture and the formation of ability to participate in the dialogue of cultures. The technological aspect of communicative competence includes personality-oriented, active and cultural components. The author suggested means of implementing integrative approach which provides for the formation of all aspects of communicative competence. Inputting special courses and special seminars of integrative character and using of interactive technologies that integrate knowledge from different subjects and ways of activity, the combination of different activities, and system usage of interdisciplinary and disciplinary іntegration of subjects are defined as the most effective.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9613
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.PDF396,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.