Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗварич, Олеся-
dc.contributor.authorZvarych, Olesia-
dc.date.accessioned2016-04-15T16:36:52Z-
dc.date.available2016-04-15T16:36:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗварич, О. Художні моделі по-роз-двоєної ідентичності в новелах "Голос здалека" Юрія Косача та "Ціна людської назви" Ігоря Костецького / О. Зварич // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Н. Г. Колошук та ін.]. – Луцьк, 2015. – № 8 (309) : Серія : Філологічні науки : Літературознавство. – С. 57-64.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9320-
dc.description.abstractРозглянуто проблему множинної ідентичності в новелах «Голос здалека» Юрія Косача та «Ціна людської назви» Ігоря Костецького. Зокрема, увагу зосереджено на художній інтерпретації цієї проблеми й моделях функціонування ідентичності в тексті. Виокремлено та проаналізовано бінарне двійництвопротагоністичних героїв і семіотичні коди – означники антагоністичних «Я»-персонажів. The article deals with the problem of multipleidentity in the stories «The voice from afar» by Yuri Kosachand «The price of the human name» by Igor Kostetsky – Ukrainian emigrant writers, members of the literary organization MUR (1945–1949) (Мистецький Український Рух [ArtisticUkrainianMovement]), representatives of PD literature. Namely, the attention is paid to artistic interpretation of this problem and its realization by authors. There are two main principles, based on which, the writers form their vision of the duality of the human «I». Firstly, it is the double identity, actually, characters are copies of themselves, what allows to label them as protagonists. Second, identity is regarded as a confrontational and splitidentity, and the character(s)–carrier(s) of that identity type, were signified as antagonists. The article analyzes the specific models of binary duality of protagonist heroes. Also, we demonstrated main semiotic codes, used to describe the antagonistic «I» of characters.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмножинна / розщеплена ідентичністьuk_UK
dc.subject«Я»uk_UK
dc.subject«Інший»uk_UK
dc.subjectдвійники-протагоністиuk_UK
dc.subjectдвійники-антагоністиuk_UK
dc.subjectхудожня модельuk_UK
dc.subjectmultiple and split identityuk_UK
dc.subject«I»uk_UK
dc.subject«Other»uk_UK
dc.subjecttwins-protagonistsuk_UK
dc.subjecttwins-antagonistsuk_UK
dc.subjectduplicityuk_UK
dc.subjectartistic modeluk_UK
dc.titleХудожні моделі по-роз-двоєної ідентичності в новелах «Голос здалека» Юрія Косача та «Ціна людської назви» Ігоря Костецькогоuk_UK
dc.title.alternativeOlesia Zvarych. Artistic Models of Double / Split Identity in the Stories «The Voicefrom Afar» by Yuriy Kosachand «The Price of the Human Name» by Igor Kostetsky.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2015, № 8 (309)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf228,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.