Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9038
Назва: Друкована реклама : робоча навчальна програма та методичні рекомендації
Автори: Кошелюк, Олена Василівна
Koshelyuk, Olena V.
Бібліографічний опис: Кошелюк О. В. Друкована реклама : робоча навчальна програма та методичні рекомендації / О. В. Кошелюк ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, інститут філології та журналістики, кафедра соціальних комунікацій. – Луцьк, 2015. – 50 с.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 17-бер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: реклама
рекламні комунікації
рекламне повідомлення
види реклами
рекламний носій
друкована (поліграфічна) реклама
листівка
буклет
плакат
каталог
проспект
реклама в пресі
рубрична друкована реклама
макетна друкована реклама
Короткий огляд (реферат): Розглянуто засадничі ідеї рекламної діяльності, зокрема, у сфері друкованої реклами. Йдеться не тільки про окремі види рекламування (листівка, буклет, календар, каталог тощо), а й рекламу як складову газетно-журнальної продукції. Пропонуються теоретичні блоки, об’єднані у два змістових модулі, в першому з яких розглядається друкована реклама у системі масових комунікацій, у другому – специфіка творення різножанрової друкованої реклами. Подано систему вправ для самостійної роботи студентів та рекомендації щодо виконання індивідуальних завдань. Для студентів напряму підготовки «Видавнича справа та редагування».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9038
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metody4ka_Print Advertising.pdf509,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.