Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелюк, Олена Василівна-
dc.contributor.authorKoshelyuk, Olena V.-
dc.date.accessioned2016-03-17T13:05:48Z-
dc.date.available2016-03-17T13:05:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКошелюк О. В. Друкована реклама : робоча навчальна програма та методичні рекомендації / О. В. Кошелюк ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, інститут філології та журналістики, кафедра соціальних комунікацій. – Луцьк, 2015. – 50 с.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9038-
dc.description.abstractРозглянуто засадничі ідеї рекламної діяльності, зокрема, у сфері друкованої реклами. Йдеться не тільки про окремі види рекламування (листівка, буклет, календар, каталог тощо), а й рекламу як складову газетно-журнальної продукції. Пропонуються теоретичні блоки, об’єднані у два змістових модулі, в першому з яких розглядається друкована реклама у системі масових комунікацій, у другому – специфіка творення різножанрової друкованої реклами. Подано систему вправ для самостійної роботи студентів та рекомендації щодо виконання індивідуальних завдань. Для студентів напряму підготовки «Видавнича справа та редагування».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectрекламні комунікації-
dc.subjectрекламне повідомлення-
dc.subjectвиди реклами-
dc.subjectрекламний носій-
dc.subjectдрукована (поліграфічна) реклама-
dc.subjectлистівка-
dc.subjectбуклет-
dc.subjectплакат-
dc.subjectкаталог-
dc.subjectпроспект-
dc.subjectреклама в пресі-
dc.subjectрубрична друкована реклама-
dc.subjectмакетна друкована реклама-
dc.titleДрукована реклама : робоча навчальна програма та методичні рекомендаціїuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.identifier.udc070.1(07)-
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metody4ka_Print Advertising.pdf509,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.