Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9038
Title: Друкована реклама : робоча навчальна програма та методичні рекомендації
Authors: Кошелюк, Олена Василівна
Koshelyuk, Olena V.
Bibliographic description (Ukraine): Кошелюк О. В. Друкована реклама : робоча навчальна програма та методичні рекомендації / О. В. Кошелюк ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, інститут філології та журналістики, кафедра соціальних комунікацій. – Луцьк, 2015. – 50 с.
Issue Date: 2015
Date of entry: 17-Mar-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: реклама
рекламні комунікації
рекламне повідомлення
види реклами
рекламний носій
друкована (поліграфічна) реклама
листівка
буклет
плакат
каталог
проспект
реклама в пресі
рубрична друкована реклама
макетна друкована реклама
Abstract: Розглянуто засадничі ідеї рекламної діяльності, зокрема, у сфері друкованої реклами. Йдеться не тільки про окремі види рекламування (листівка, буклет, календар, каталог тощо), а й рекламу як складову газетно-журнальної продукції. Пропонуються теоретичні блоки, об’єднані у два змістових модулі, в першому з яких розглядається друкована реклама у системі масових комунікацій, у другому – специфіка творення різножанрової друкованої реклами. Подано систему вправ для самостійної роботи студентів та рекомендації щодо виконання індивідуальних завдань. Для студентів напряму підготовки «Видавнича справа та редагування».
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9038
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FFG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metody4ka_Print Advertising.pdf509,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.