Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3) : [27] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 21 до 27 з 27
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201415-бер-2016Поп- і рок-фестивалі як інструмент впливу на споживачів фонографічної продукції та факультативний елемент рекордингової системи Центрально-Східної ЄвропиСинєокий, Олег В.; Sineokyj, O. V.
Article201415-бер-2016Інформаційна потреба аудиторії регіональних ЗМІСеменова, Діана А.; Semenova, D. A.; Тяпкіна, Наталія І.; Tyapkina, N. I.
Article201415-бер-2016Іміджмейкінг та психоаналіз (зауваги до творення іміджу засобами масової комунікації)Кошелюк, Олена В.; Kosheliuk, O. V.
Article201415-бер-2016Інтерактивна комунікація у навчальному процесі на прикладі комплексу програм засобами C++ Builder та MS OfficeКоцюба, Андрій Ю.; Kotsyuba, A. Yu.; Федорук, Наталія В.; Fedoruk, N. V.
Article201415-бер-2016Аналіз явищ масової комунікації: методологічний підхідКосюк, Оксана М.; Kosyuk, O. М.
Article201415-бер-2016Подорожній репортаж: виклики ХХІ століттяКовальчик, Рафал; Kowalczyk, R.
Article201415-бер-2016Особливості правового регулювання інформаційної діяльності органів місцевого самоврядування на сучасному етапі (на прикладі Луцької міської ради)Бузулук, Ольга С.; Buzuluk, O. S.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 21 до 27 з 27