Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8893
Назва: Інформаційна потреба аудиторії регіональних ЗМІ
Інші назви: Information need of regional media audience.
Автори: Семенова, Діана А.
Semenova, D. A.
Тяпкіна, Наталія І.
Tyapkina, N. I.
Бібліографічний опис: Семенова Д. А., Тяпкіна Н.І. Інформаційна потреба аудиторії регіональних ЗМІ /Д.А.Семенова, Н.І.Тяпкіна //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. - № 3 (3). - С. 30 - 33.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 15-бер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: інформаційна потреба
information need
інформаційний інтерес
information interest
інформаційний запит
information request
інформаційні генератори
information generators
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню рівня задоволення інформаційних потреб аудиторії регіональних засобів масової інформації. Схарактеризовано поняття інформаційної потреби в журналістикознавстві. Окреслено місце інформаційної потреби серед інших потреб людини. З’ясовано місце та роль інформаційного інтересу та інформаційного запиту як засобів вираження інформаційної потреби. Описано тематичний інтерес як форму суб'єктивного відображення і вираження інформаційних потреб. Проаналізовано інформаційні потреби мешканців міста Запоріжжя. За результатами анкетування, найбільше запоріжців цікавить інформація культурної, соціальної, зовнішньо-, внутрішньополітичної та рекреаційної тематики. Мало цікавить респондентів економічна, медична, освітньо-педагогічна, екологічна, наукова та історична тематика. На останньому місці – кримінальна, рекламна, релігійна та краєзнавча тематика. За висновками дослідників, ці тематичні пласти лежать на рівні усвідомлених інформаційних потреб. The article is devoted to defining the level of regional media audience's satisfaction of information needs. Authors determined the notion of information need in journalism. The position of information needs among other personal needs was defined. The place and the role of the information interest and information request as the means of expressing information needs was figured out. Thematic interest as a form of subjective reflection and expression of information needs is described. Analyzed the information needs of residents of Zaporozhye. According to the survey results, the citizens of Zaporozhye are mostly interested in information of cultural, social, foreign policy, domestic policy and recreational topics. Few respondents are interested in the economic, medical, educational and pedagogical, ecological, scientific and historical topics. Criminal, advertising, religious and touristical topics share the last place. According to the researchers, these thematic layers lie at the level of perceived information needs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8893
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semenova_D., Tyapkina_N.PDF107,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.