Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8888
Назва: Подорожній репортаж: виклики ХХІ століття
Інші назви: Traveller’s reportage. Requirements of the XXI century
Автори: Ковальчик, Рафал
Kowalczyk, R.
Бібліографічний опис: Ковальчик Р. Подорожній репортаж: виклики ХХІ століття /Р.Ковальчик //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. - № 3 (3). - С. 10 - 14.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 15-бер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: журналістика подорожей
travel-journalism
доба інформаційного суспільства
hi-tech society
трансформація традиційної тревел-журналістики
transformation tradition the travel-journalism
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються процеси трансформації традиційної тревел-журналістики. Світ перебуває у добі глобалізації, у добі інформаційного суспільства, у стані постійних змін. Тому світ став ближчим нам усім. Сьогодні інший реципієнт, він змінився. Його очікування у сфері самої інформації досить поверхові, але водночас досить високі вимоги щодо її візуальної передачі, швидкої доставки з усіх кінців світу змушують телебачення, Інтернет, радіостанції, журналістів, публіцистів, творців інформаційних і подорожніх програм, а також і найкращих мандрівників передавати образи світу в цукерці. Золота доба журналістики подорожей Тиціано Терзані вже в минулому. Сьогодні в добу технологічної революції, коли кожен дім заповнений електронікою, починаючи зі смартфонів і закінчуючи планшетами, та швидко старіючими нот-буками, сучасні носії інформації змінили образ журналістики. Це вже інша доба, інше суспільство та інший характер всеохоплюючої інформації. Цікавість світу, бажання показати його таким, яким він є, в усій його багатогранності – в політологічній, історичній та соціологічній проекціях – це саме така формула, яка на часі, це виклик для журналістики подорожей. The article is about the dynamic of transformation the journalism tradition. Today’s world, in the age of globalization and hi-tech society is changing radically. The world is becoming closer to all of us. Now the recipient is different. The expectations are low for information quality but demanding for picture and mobility of information. It causes that TV, Internet, Radio, journalists, writers, the creators of information and travel programmes including celebrities to send compressed pictures of the world. Golden era of travel journalism by Tiziano Tarzani is gone. Nowadays in the era of technological revolution, when everyone owns so many electronic gadgets, modern information media completely changed journalism. It’s different era, different society and type of all-embracing information. Curiosity of the world, the will of showing it as is and in many aspects – political, historical and sociological – this is the right formula and challenge for modern travel journalism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8888
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kowalczyk_R.PDF133,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.