Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчик, Рафал-
dc.contributor.authorKowalczyk, R.-
dc.date.accessioned2016-03-15T08:32:09Z-
dc.date.available2016-03-15T08:32:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКовальчик Р. Подорожній репортаж: виклики ХХІ століття /Р.Ковальчик //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. - № 3 (3). - С. 10 - 14.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 007:304:659.3 "20"-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8888-
dc.description.abstractУ статті розглядаються процеси трансформації традиційної тревел-журналістики. Світ перебуває у добі глобалізації, у добі інформаційного суспільства, у стані постійних змін. Тому світ став ближчим нам усім. Сьогодні інший реципієнт, він змінився. Його очікування у сфері самої інформації досить поверхові, але водночас досить високі вимоги щодо її візуальної передачі, швидкої доставки з усіх кінців світу змушують телебачення, Інтернет, радіостанції, журналістів, публіцистів, творців інформаційних і подорожніх програм, а також і найкращих мандрівників передавати образи світу в цукерці. Золота доба журналістики подорожей Тиціано Терзані вже в минулому. Сьогодні в добу технологічної революції, коли кожен дім заповнений електронікою, починаючи зі смартфонів і закінчуючи планшетами, та швидко старіючими нот-буками, сучасні носії інформації змінили образ журналістики. Це вже інша доба, інше суспільство та інший характер всеохоплюючої інформації. Цікавість світу, бажання показати його таким, яким він є, в усій його багатогранності – в політологічній, історичній та соціологічній проекціях – це саме така формула, яка на часі, це виклик для журналістики подорожей. The article is about the dynamic of transformation the journalism tradition. Today’s world, in the age of globalization and hi-tech society is changing radically. The world is becoming closer to all of us. Now the recipient is different. The expectations are low for information quality but demanding for picture and mobility of information. It causes that TV, Internet, Radio, journalists, writers, the creators of information and travel programmes including celebrities to send compressed pictures of the world. Golden era of travel journalism by Tiziano Tarzani is gone. Nowadays in the era of technological revolution, when everyone owns so many electronic gadgets, modern information media completely changed journalism. It’s different era, different society and type of all-embracing information. Curiosity of the world, the will of showing it as is and in many aspects – political, historical and sociological – this is the right formula and challenge for modern travel journalism.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectжурналістика подорожейuk_UK
dc.subjecttravel-journalismuk_UK
dc.subjectдоба інформаційного суспільстваuk_UK
dc.subjecthi-tech societyuk_UK
dc.subjectтрансформація традиційної тревел-журналістикиuk_UK
dc.subjecttransformation tradition the travel-journalismuk_UK
dc.titleПодорожній репортаж: виклики ХХІ століттяuk_UK
dc.title.alternativeTraveller’s reportage. Requirements of the XXI centuryuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kowalczyk_R.PDF133,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.