Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8894
Назва: Поп- і рок-фестивалі як інструмент впливу на споживачів фонографічної продукції та факультативний елемент рекордингової системи Центрально-Східної Європи
Інші назви: Pop & Rock-Festivals as the Tool to Influence of Consumers Phonographic Products and Records Systems’ Optional Element of Central and Eastern Europe
Автори: Синєокий, Олег В.
Sineokyj, O. V.
Бібліографічний опис: Синєокий О.В. Поп- і рок-фестивалі як інструмент впливу на споживачів фонографічної продукції та факультативний елемент рекордингової системи Центрально-Східної Європи /О.В.Синєокий //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. - № 3 (3). - С. 34 - 37.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 15-бер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фестиваль
festival
рок
rock
поп
pop
музика
music
комунікації
communications
Центрально-Східна Європа
Central and Eastern Europe
Короткий огляд (реферат): У статті викладено аналіз розвитку фестивального руху на території окремих посткомуністичних країн Центрально-Східної Європи. Автором проводиться соціально-комунікаційна характеристика і розкриваються інформаційні засади організації рок- і поп-фестивалів. Особливе місце в авторському підході відведено висвітленню соціокомунікативних особливостей подібних форумів за часів соціалізму. За авторською концепцією рок-фестивалі уявляють масовидне соціальне явище, що виступає важливим компонентом міжкультурної комунікації. При цьому автором переконливо доведено, що цій колективній формі музично-політичної взаємодії притаманна особлива інформаційно-комунікативна природа. The article has contains analyzes the development of the festival moement in some post-communist countries of Central and Eastern Europe. The author carried out by social and communication characteristics and the information disclosed basis for the organization of rock and pop festivals in Hungary, Bulgaria, Romania, Poland and East Germany (in GDR and then in the eastern territories of Germany). A special place is given to the author's approach lighting sotsiokommunikativnyh features such forums during socialism. According to the author's concept of rock festivals are mass character of a social phenomenon is an important component of cross-cultural communication. In this case, the author convincingly that this collective form of musical and political cooperation has a special information-communicative nature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8894
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sineokyj_O.PDF119,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.