Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовчанська, С. І.-
dc.contributor.authorVovchanska, S. I.-
dc.date.accessioned2016-02-21T02:33:28Z-
dc.date.available2016-02-21T02:33:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВовчанська С. Запозичення як результат термінологічної номінації (на матеріалі німецької термінології маркетингу) / С. Вовчанська // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 22. – С. 191–195.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.112.2-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8315-
dc.description.abstractСтаттю присвячено поповненням німецької термінології маркетингу через запозичення іншомовного лексичного матеріалу. The article describes the replenishment of the German marketing terminology by the loans of unoriginal lexical material.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтермінuk_UK
dc.subjecttermuk_UK
dc.subjectтермінологіяuk_UK
dc.subjectterminologyuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.titleЗапозичення як результат термінологічної номінації (на матеріалі німецької термінології маркетингу)uk_UK
dc.title.alternativeThe Loans as a Result of the Terminological nomination (based on a material of the German marketing terminology)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 22(247)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.pdf165,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.