Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8315
Title: Запозичення як результат термінологічної номінації (на матеріалі німецької термінології маркетингу)
Other Titles: The Loans as a Result of the Terminological nomination (based on a material of the German marketing terminology)
Authors: Вовчанська, С. І.
Vovchanska, S. I.
Bibliographic description (Ukraine): Вовчанська С. Запозичення як результат термінологічної номінації (на матеріалі німецької термінології маркетингу) / С. Вовчанська // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 22. – С. 191–195.
Issue Date: 2012
Date of entry: 21-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: термін
term
термінологія
terminology
маркетинг
marketing
Abstract: Статтю присвячено поповненням німецької термінології маркетингу через запозичення іншомовного лексичного матеріалу. The article describes the replenishment of the German marketing terminology by the loans of unoriginal lexical material.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8315
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 22(247)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47.pdf165,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.