Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8249
Title: Інноваційні методи викладання в підвищенні якості вивчення іноземної мови
Other Titles: Innovative Methods of Teaching in Upgrading of Study of Foreign Language
Authors: Пришляк, Оксана Юріївна
Pryshlyak, O. Ju.
Bibliographic description (Ukraine): Пришляк О. Інноваційні методи викладання в підвищенні якості вивчення іноземної мови/ О. Пришляк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 158–162.
Issue Date: 2013
Date of entry: 20-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: інноваційні методи викладання
innovative methods of teaching
мотивація
motivation
комп’ютерні програми
computer programs
Abstract: Статтю присвячено застосуванню інноваційних методів викладання в підвищенні якості вивчення іноземної мови в українському ВНЗ. Інноваційні методи, на думку автора, є активним відгуком на проблемні ситуації, які виникають як перед системою вищої освіти щодо підготовки компетентних і конкурентно здатних фахівців. Автор характеризує ці методи та аналізує їх ефективність, подає типи інтелекту. Для досягнення необхідного результату – формування комунікативних навичок і умінь при оволодінні іноземною мовою – варто комбінувати різні підходи. Вміле застосування окремих організаційних форм та прийомів, характерних для різних методів, допомагає значно підвищити мотивацію студентів та ефективність процесу навчання. The article is devoted to the use of innovative teaching methods to improve the quality of foreign language learning in the Ukrainian institutions of higher education. Innovative methods, by the author, is an active response to problem situations arising as to the system of higher education for the training of competent and competitive specialists. The author describes these methods and analyses their efficiency, presents types of intelligence. To achieve the required result – the formation of communicative skills learning a foreign language – one should combine different approaches. Skilful application of certain organizational forms and methods specific to the various methods helps to increase the motivation of students and the effectiveness of the learning process.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8249
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf296,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.