Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8248
Title: Роль методу проектів як одного з видів нетрадиційного проведення занять з англійської мови
Other Titles: The Role of Project Method as one of Non-traditional Ways of Conducting English Lessons
Authors: Петровська, Надія Максимівна
Petrovska, N. M.
Судима, Тетяна Михайлівна
Syduma, T. M.
Bibliographic description (Ukraine): Петровська Н. Роль методу проектів як одного з видів нетрадиційного проведення занять з англійської мови / Н. Петровська, Т. Судима // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 154–158.
Issue Date: 2013
Date of entry: 20-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: комунікативні навички
communicative skills
нетрадиційні заняття
non-traditional lessons
презентація
presentation
Abstract: У статті підкреслюємо важливість новітніх методів викладання іноземної мови, зокрема використання методу проекту як одного з видів нетрадиційних практичних занять з англійської мови, який виступає засобом розвитку комунікативних навичок учнів загальноосвітніх шкіл та студентів вищих навчальних закладів. Систематизовано й узагальнено теоретичний та практичний матеріал із проблеми, що досліджується, охарактеризовано метод проекту як один з видів нетрадиційного проведення занять, представлено прийоми роботи під час проведення занять за методом проектів. Подано методичні рекомендації використання цього методу. У статті підкреслюємо важливість новітніх методів викладання іноземної мови, зокрема використання проектів як одного з видів презентації «Печа-Куча» як одного з методів. The article deals with the importance of project method as one of non-traditional ways of conducting English lessons. Such lessons form interest to foreign languages and develop creative abilities of pupils / students. The communicative skills are developed at using project method. This method encourages the use of English both outside and inside the classroom. The ways of project method organizing, the advantages that project work presents, different types of projects are described in the given article. When we design different kinds of project work, we try to bear in mind that our pupils / students need to use the language as effectively as possible. Students’ projects require pupils / students to apply their developing language skills to negotiate, solve problems and acquire new information. Both pair and group work allow the students participate actively in discussions or simply creating real-life situations. The great attention is paid to the presentation methodology «Pecha-Kucha» in which twenty slides are shown for twenty second each (six minutes and forty seconds in total).
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8248
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf300,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.