Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8242
Title: Методичні аспекти навчання іншомовної фахової лексики студентів спеціальності «Туризм»
Other Titles: The Methodological Aspects of Teaching a Foreign Language Professional Vocabulary Students of Specialty «Tourism»
Authors: Заблоцька, Любов Михайлівна
Zablotska, L. M.
Bibliographic description (Ukraine): Заблоцька Л. Методичні аспекти навчання іншомовної фахової лексики студентів спеціальності «Туризм» / Л. Заблоцька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 126–130.
Issue Date: 2013
Date of entry: 20-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: іншомовна фахова лексика
language professional vocabulary
навчання англійської мови
English language training
методичні аспекти навчання
methodological aspects of learning
Abstract: У статті наголошено на актуальності проблеми навчання іншомовної фахової лексики, окреслити особливості фахової термінології й специфіку її введення в процес навчання англійської мови студентів спеціальності «Туризм», обґрунтувати методичні аспекти процесу навчання фахової лексики англійської мови студентів. З’ясовано, що залежно від етапів опрацювання іншомовної фахової лексики добираються відповідні типи вправ, які забезпечують неперервне прищеплення навичок спілкування, формування та вдосконалення вмінь професійно спрямованого мовлення. The attempt to consider the relevance of learning the foreign language professional vocabulary, to describe the features of professional terminology and the specificity of its implementation into the process of learning English by the students, majoring in «Tourism», to justify the methodological aspects of learning professional vocabulary of English students is done in the article. It is shown that, depending on the stages of foreign language professional vocabulary training the relevant types of exercises are used, which provide continuous inculcating skills, professionally-directed speech development and its improvement.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8242
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf299,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.