Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8208
Назва: Суб’єктивна модальність у публіцистичному дискурсі: емоційна і раціональна оцінки
Інші назви: Subjective Modality in Publicistic Discourse: Emotional and Rational Evaluation
Автори: Сухомлин, Валентина Вікторівна
Sukhomlyn, V. V.
Бібліографічний опис: Сухомлин В. Суб’єктивна модальність у публіцистичному дискурсі: емоційна і раціональна оцінки / В. Сухомлин // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 34–38.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 20-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Subjective modality
суб’єктивна модальність
publicistic discourse
публіцистичний дискурс
emotions
емоції
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано поняття оцінки, її властивості, підвиди. Розкрито філософську природу оцінки. Описано взаємозв’язок емоції, експресії, експресивності як найважливіших характеристик оцінки. Наведено різні класифікації оцінки з огляду на предмет дослідження. Запропоновано комплексний аналіз поняття оцінки, який забезпечує повне та правильне розуміння цього феномену. Пояснено взаємозумовленість філософської категорії оцінки й лінгвістичної категорії суб’єктивної модальності. Дослідження враховує лінгвістичну специфіку публіцистичного тексту, зокрема поширені нині жанри статті й коментаря. The article deals with the concept of evaluation, its characteristic features and subtypes. The philosophical nature of the evaluation is explained. The relationship between emotion, expression and expressiveness, which are the most important characteristics of the evaluation, is being described. Different classifications of the evaluation of the research subject are named. The comprehensive analysis providing a complete and correct understanding of the concept of evaluation is suggested. The interdependence of philosophical category of evaluation and linguistic category of subjective modality is explained. The author's emotional and rational approach, their evaluation of the information conveyed to the reader, is expressed by the category of subjective modality, which is why subjective modality is often compared to emotions and emotionality. The research is grounded on the linguistic peculiarities of publicistic texts, namely, articles and commentaries popular nowadays. The main function of such texts is to render the so-called connotative, modifying information which is expressed by appropriate language means of different levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8208
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf293,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.