Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухомлин, Валентина Вікторівна-
dc.contributor.authorSukhomlyn, V. V.-
dc.date.accessioned2016-02-20T18:59:27Z-
dc.date.available2016-02-20T18:59:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСухомлин В. Суб’єктивна модальність у публіцистичному дискурсі: емоційна і раціональна оцінки / В. Сухомлин // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 34–38.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811. 112. 2'367-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8208-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано поняття оцінки, її властивості, підвиди. Розкрито філософську природу оцінки. Описано взаємозв’язок емоції, експресії, експресивності як найважливіших характеристик оцінки. Наведено різні класифікації оцінки з огляду на предмет дослідження. Запропоновано комплексний аналіз поняття оцінки, який забезпечує повне та правильне розуміння цього феномену. Пояснено взаємозумовленість філософської категорії оцінки й лінгвістичної категорії суб’єктивної модальності. Дослідження враховує лінгвістичну специфіку публіцистичного тексту, зокрема поширені нині жанри статті й коментаря. The article deals with the concept of evaluation, its characteristic features and subtypes. The philosophical nature of the evaluation is explained. The relationship between emotion, expression and expressiveness, which are the most important characteristics of the evaluation, is being described. Different classifications of the evaluation of the research subject are named. The comprehensive analysis providing a complete and correct understanding of the concept of evaluation is suggested. The interdependence of philosophical category of evaluation and linguistic category of subjective modality is explained. The author's emotional and rational approach, their evaluation of the information conveyed to the reader, is expressed by the category of subjective modality, which is why subjective modality is often compared to emotions and emotionality. The research is grounded on the linguistic peculiarities of publicistic texts, namely, articles and commentaries popular nowadays. The main function of such texts is to render the so-called connotative, modifying information which is expressed by appropriate language means of different levels.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectSubjective modalityuk_UK
dc.subjectсуб’єктивна модальністьuk_UK
dc.subjectpublicistic discourseuk_UK
dc.subjectпубліцистичний дискурсuk_UK
dc.subjectemotionsuk_UK
dc.subjectемоціїuk_UK
dc.titleСуб’єктивна модальність у публіцистичному дискурсі: емоційна і раціональна оцінкиuk_UK
dc.title.alternativeSubjective Modality in Publicistic Discourse: Emotional and Rational Evaluationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf293,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.