Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8164
Title: Навчання учнів початкової школи в системі здоров’язбереження засобами освітньо-рухової методики
Other Titles: Training of Junior Pupils in the Health-preserving System by Means of Educational and Motor Methodology
Authors: Дубогай, Олександра
Dubohai, Oleksandra
Bibliographic description (Ukraine): Дубогай, О. Навчання учнів початкової школи в системі здоров’язбереження засобами освітньо-рухової методики / О. Дубогай // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 69-74.
Issue Date: 2015
Date of entry: 19-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: навчання в русі
фізичні вправи
учні
освітній простір
педагогічне моделювання
studying in movement
physical exercises
pupils
educational space
pedagogical modeling
Abstract: Основні завдання сучасного загальноосвітнього закладу – засвоєння учнями навчальної програми й закріплення її на фоні задоволення пізнавальних, естетичних та рухових вимог для загального здоров’язбереження, формування інтелектуально та фізично гармонійно розвинутої особистості. Між тим простежується значне погіршення стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку, особливо на етапі початкового навчання в першому–другому класах. Ця обставина спонукає до пошуку нових ефективних дидактичних методик, форм і методів навчання. У статті запропоновано дидактичну модель «навчання в русі» – освітньо-рухову методику навчання учнів молодших класів у системі здоров’язбереження, в основі якої – створення творчого педагогічного процесу. Запропоновану методику вчитель може використовувати, пояснюючи сутність нового навчального матеріалу, або, як правило, на завершальній частині уроку, яка характеризується певним зниженням розумової працездатності й низьким рівнем навчальної активності учнів. The main tasks of a modern educational institution is students’ mastering of educational program and its fixing on the background of satisfaction of cognitive, aesthetic and motor needs for general health-preserving,formation of intellectual and physically harmonious development of a personality. Also it is observed significant worsening of health condition of children of junior school age, especially on the stage of initial studying in 1st 2 nd classes. This circumstance prompts to search of new effective didactic methodologies, forms and methods of studying. In the article it is presented the didactic model of «study in action» – educational and motor methodology of studying of junior pupils in the system of health-preserving. In its basis lies creation of artistic pedagogical process. The presented methodology a teacher can use explaining the essence of new educational material, or as a rule, at the final part of a lesson which is characterized by some lowering of mental workability and low level of educational activity of pupils
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8164
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дубогай.pdf301,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.