Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубогай, Олександра-
dc.contributor.authorDubohai, Oleksandra-
dc.date.accessioned2016-02-19T20:09:37Z-
dc.date.available2016-02-19T20:09:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДубогай, О. Навчання учнів початкової школи в системі здоров’язбереження засобами освітньо-рухової методики / О. Дубогай // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 69-74.-
dc.identifier.otherУДК 37.037-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8164-
dc.description.abstractОсновні завдання сучасного загальноосвітнього закладу – засвоєння учнями навчальної програми й закріплення її на фоні задоволення пізнавальних, естетичних та рухових вимог для загального здоров’язбереження, формування інтелектуально та фізично гармонійно розвинутої особистості. Між тим простежується значне погіршення стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку, особливо на етапі початкового навчання в першому–другому класах. Ця обставина спонукає до пошуку нових ефективних дидактичних методик, форм і методів навчання. У статті запропоновано дидактичну модель «навчання в русі» – освітньо-рухову методику навчання учнів молодших класів у системі здоров’язбереження, в основі якої – створення творчого педагогічного процесу. Запропоновану методику вчитель може використовувати, пояснюючи сутність нового навчального матеріалу, або, як правило, на завершальній частині уроку, яка характеризується певним зниженням розумової працездатності й низьким рівнем навчальної активності учнів. The main tasks of a modern educational institution is students’ mastering of educational program and its fixing on the background of satisfaction of cognitive, aesthetic and motor needs for general health-preserving,formation of intellectual and physically harmonious development of a personality. Also it is observed significant worsening of health condition of children of junior school age, especially on the stage of initial studying in 1st 2 nd classes. This circumstance prompts to search of new effective didactic methodologies, forms and methods of studying. In the article it is presented the didactic model of «study in action» – educational and motor methodology of studying of junior pupils in the system of health-preserving. In its basis lies creation of artistic pedagogical process. The presented methodology a teacher can use explaining the essence of new educational material, or as a rule, at the final part of a lesson which is characterized by some lowering of mental workability and low level of educational activity of pupils-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectнавчання в русіuk_UK
dc.subjectфізичні вправиuk_UK
dc.subjectучніuk_UK
dc.subjectосвітній простірuk_UK
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk_UK
dc.subjectstudying in movementuk_UK
dc.subjectphysical exercisesuk_UK
dc.subjectpupilsuk_UK
dc.subjecteducational spaceuk_UK
dc.subjectpedagogical modelinguk_UK
dc.titleНавчання учнів початкової школи в системі здоров’язбереження засобами освітньо-рухової методикиuk_UK
dc.title.alternativeTraining of Junior Pupils in the Health-preserving System by Means of Educational and Motor Methodologyuk_UK
dc.typeArticle-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дубогай.pdf301,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.