Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8037
Назва: Іменникові фрази-рекламні слогани: структурний і семантичний аспекти
Інші назви: Noun Phrases as Advertising Slogans: Structural and Semantic Aspects
Автори: Калиновська, Ірина Миколаївна
Kalynovska, Iryna M.
Бібліографічний опис: Калиновська І. Іменникові фрази-рекламні слогани: структурний і семантичний аспекти / І. Калиновська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 19. – С. 81–84.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 16-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: реклама
advertising
слоган
slogan
іменникова фраза
noun phrase
Короткий огляд (реферат): Відомо, що рекламним слоганом є лаконічна фраза, яка впадає в око, добре запам’ятовується та висловлює суть рекламного повідомлення. Слогани привертають увагу лінгвістів, адже вони економно, з мінімальним використанням мовних засобів, у компресованому вигляді надають розгорнуту інформацію про рекламований товар чи послугу, можуть інтригувати і цікавити людей, спонукати їх до певних дій. У статті йдеться про структурні й семантичні аспекти іменникових фраз, які впливають на їхнє вживання як рекламних слоганів сучасної англійської мови, зокрема про обсяг іменникових фраз і розташування залежних компонентів, про належність ядра-іменника до певної лексико-граматичної групи. An advertising slogan is known to be a laconic phrase which attracts attention, is easy to remember and is the essential part of advertising message. Slogans interest linguists as they economically, with minimum language means, in compressed form give the information about advertised goods or service, may intrigue and interest people, make them do something. The article deals with structural and semantic aspects of noun phrases that influence their usage as advertising slogans in Modern English, noun phrase volume and dependent elements position, head noun belonging to a particular lexico-grammatical group proper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8037
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 19(268)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf192,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.