Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалиновська, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorKalynovska, Iryna M.-
dc.date.accessioned2016-02-16T23:17:39Z-
dc.date.available2016-02-16T23:17:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКалиновська І. Іменникові фрази-рекламні слогани: структурний і семантичний аспекти / І. Калиновська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 19. – С. 81–84.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.111’367.4-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8037-
dc.description.abstractВідомо, що рекламним слоганом є лаконічна фраза, яка впадає в око, добре запам’ятовується та висловлює суть рекламного повідомлення. Слогани привертають увагу лінгвістів, адже вони економно, з мінімальним використанням мовних засобів, у компресованому вигляді надають розгорнуту інформацію про рекламований товар чи послугу, можуть інтригувати і цікавити людей, спонукати їх до певних дій. У статті йдеться про структурні й семантичні аспекти іменникових фраз, які впливають на їхнє вживання як рекламних слоганів сучасної англійської мови, зокрема про обсяг іменникових фраз і розташування залежних компонентів, про належність ядра-іменника до певної лексико-граматичної групи. An advertising slogan is known to be a laconic phrase which attracts attention, is easy to remember and is the essential part of advertising message. Slogans interest linguists as they economically, with minimum language means, in compressed form give the information about advertised goods or service, may intrigue and interest people, make them do something. The article deals with structural and semantic aspects of noun phrases that influence their usage as advertising slogans in Modern English, noun phrase volume and dependent elements position, head noun belonging to a particular lexico-grammatical group proper.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectadvertisinguk_UK
dc.subjectслоганuk_UK
dc.subjectsloganuk_UK
dc.subjectіменникова фразаuk_UK
dc.subjectnoun phraseuk_UK
dc.titleІменникові фрази-рекламні слогани: структурний і семантичний аспектиuk_UK
dc.title.alternativeNoun Phrases as Advertising Slogans: Structural and Semantic Aspectsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 19(268)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf192,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.