Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7985
Назва: Когнітивний аналіз ядрової зони семантики інтерв’ю в сучасній німецькомовній пресі
Інші назви: Cognitive Analysis of the Semantic Kernel Zone of Interview in the Modern German-Language Press
Автори: Саламатіна, Ольга Олександрівна
Salamatina, O. О.
Бібліографічний опис: Саламатіна О. Когнітивний аналіз ядрової зони семантики інтерв’ю в сучасній німецькомовній пресі / О. Саламатіна // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 17. – С. 94–98.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 16-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: дискурс
disсourse
інтерв’ю
interview
когнітивна лінгвістика
cognitive linguistics
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості когнітивного моделювання інтерв’ю сучасної німецько¬мовної преси. Акцентовано увагу на важливості фреймів для створення і розуміння публіцистичного інтерв’ю як результату дискурсу реальної розмови інтерв’юера та респондента. За сучасними когнітивними методиками з’ясовано фреймово-слотову організацію текстів інтерв’ю сучасної німецькомовної преси й побудовано на її основі семантичну класифікацію публіцистичних інтерв’ю. Наповнення слоту РОБИТЬ ЩОСЬ дало змогу виокре¬мити три види інтерв’ю преси, розглянути основні ознаки вказаних видів та їхніх складників, а також по¬будувати сценарії, що описують семантичне ядро таких текстів. The article is devoted to analyzing of cognitive modelling peculiarities of interview in the modern German-language press. Importance of frames for creation and understanding of the publicistic interview as a discourse result of interviewer’s and respondent’s real conversation is accented. With the help of the modern cognitive techniques frame and slot organization of interview in the modern German-language press is determined and semantic classification of the publiсistic German-language interviews on its basis is constructed. Filling of the slot DOES SOMETHING has allowed to allocate three kinds of publiсistic interviews, to consider their basic features and the features of their components, to construct the scenarios describing the semantic kernel of such texts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7985
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 17(266)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.