Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаламатіна, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorSalamatina, O. О.-
dc.date.accessioned2016-02-16T13:46:19Z-
dc.date.available2016-02-16T13:46:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСаламатіна О. Когнітивний аналіз ядрової зони семантики інтерв’ю в сучасній німецькомовній пресі / О. Саламатіна // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 17. – С. 94–98.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.112+81’42-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7985-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості когнітивного моделювання інтерв’ю сучасної німецько¬мовної преси. Акцентовано увагу на важливості фреймів для створення і розуміння публіцистичного інтерв’ю як результату дискурсу реальної розмови інтерв’юера та респондента. За сучасними когнітивними методиками з’ясовано фреймово-слотову організацію текстів інтерв’ю сучасної німецькомовної преси й побудовано на її основі семантичну класифікацію публіцистичних інтерв’ю. Наповнення слоту РОБИТЬ ЩОСЬ дало змогу виокре¬мити три види інтерв’ю преси, розглянути основні ознаки вказаних видів та їхніх складників, а також по¬будувати сценарії, що описують семантичне ядро таких текстів. The article is devoted to analyzing of cognitive modelling peculiarities of interview in the modern German-language press. Importance of frames for creation and understanding of the publicistic interview as a discourse result of interviewer’s and respondent’s real conversation is accented. With the help of the modern cognitive techniques frame and slot organization of interview in the modern German-language press is determined and semantic classification of the publiсistic German-language interviews on its basis is constructed. Filling of the slot DOES SOMETHING has allowed to allocate three kinds of publiсistic interviews, to consider their basic features and the features of their components, to construct the scenarios describing the semantic kernel of such texts.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдискурсuk_UK
dc.subjectdisсourseuk_UK
dc.subjectінтерв’юuk_UK
dc.subjectinterviewuk_UK
dc.subjectкогнітивна лінгвістикаuk_UK
dc.subjectcognitive linguisticsuk_UK
dc.titleКогнітивний аналіз ядрової зони семантики інтерв’ю в сучасній німецькомовній пресіuk_UK
dc.title.alternativeCognitive Analysis of the Semantic Kernel Zone of Interview in the Modern German-Language Pressuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 17(266)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.