Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7942
Назва: Німецькі фразеологічні експресиви й комунікативи в асинхронній Інтернет-комунікації
Інші назви: Expressive and Communicative Phraseology of German in the Asynchronous Internet-Communication
Автори: Гордій, Оксана Мирославівна
Gordiy, O. M.
Бібліографічний опис: Гордій О. Німецькі фразеологічні експресиви й комунікативи в асинхронній Інтернет-комунікації / О. Гордій // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2014. – № 4. – С. 172–176.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 15-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: концептуально усне / писемне мовлення
conceptual spoken and written language
медіолект
media variant of language
аграфізм
agraphism
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано підходи щодо вивчення особливостей комунікації в Інтернеті. Поєднання ознак усного і писемного мовлення пояснюється специфічними параметрами каналу і засобу комунікації, під дією яких утворюється особливий медійний варіант мови. Функціонування в асинхронній Інтернет-комунікації комунікативно-експресивної фразеології визначається як один із конституентів цього медіолекту; аргументується розгляд фразеологічних експресивів і комунікативів німецької мови як прецедентних феноменів. The article analyzes the approaches to the study of features of the Internet-communication. Combination of features of speech and writing is explained by the specific parameters of communication channel and medium; by their action a particular media variant of language is formed, which displays specific phonetic-graphic, lexical and grammatical features, and also changes in semantic and syntactic organization of the text compared to the traditional (printed) text. Functioning of the communicative and expressive phraseology in the asynchronous Internet communication is defined as one of the constituents of this media variant of language; the expressive and communicative idioms of German are considered as precedent phenomena that convey folk humor, express common emotional-evaluative woldview.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7942
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2014, № 4 (281)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.