Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7832
Title: Реалізація комунікативної стратегії презентації в політичних промовах Президента США Б. Обами
Other Titles: Realization of the Presentation Communication Strategy in the U. S. President Barack Obama’s Political Speeches
Authors: Тхір, Маркіян Богданович
Tkhir, M. B.
Bibliographic description (Ukraine): Тхір М. Реалізація комунікативної стратегії презентації в політичних промовах Президента США Б. Обами / М. Тхір // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 4. – С. 166–170.
Issue Date: 2015
Date of entry: 10-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: стратегія презентації
presentation strategy
тактика дискредитації опонента
tactic of discrediting the opponent
тактика позитивної презентації співвітчизника
tactic of presenting the co-citizen
Abstract: У статті проаналізовано комунікативну стратегію презентації та її використання в політичних промовах Президента США Б. Обами. Президент прагне до створення іміджу, який би відповідав очікуванням соціаль¬ного середовища, що спонукає його до застосування різноманітних тактик. Тема статті актуальна з огляду на сучасні дослідження з ефективності комунікативних стратегій і тактик здійснення впливу на свідомість cоціуму. Завдання дослідження – проаналізувати ключові тактики та лінгвальні засоби реалізації стратегії презентації. Досліджено тактику дискредитації опонента, тактику позитивної презентації співвітчизника й так¬тику прогнозування позитивного майбутнього як основні тактики стратегії презентації в промовах Б. Обами. З’ясовано, що вербальна актуалізація тактики дискредитації опонента в дискурсивних топікально-маркованих контекстах здійснюється за допомогою таких засобів непрямої топікально-маркованої номінації, як іронія, цитування інших осіб, метафора. Визначено, що непряма топікально-маркована номінація для реалізації тактики позитивної презентації співвітчизника представлена гіперболою, антитезою, метафорою, повтором. Вияв¬лено, що тактика прогнозування позитивного майбутнього реалізується через антитезу, повтор, паралельну конструкцію. The article highlights the presentation communication strategy and its usage in the US President Barack Obama’s speeches. The President strives for creating the image that would meet the expectations of social environment which induces him to use different tactics. The article is topical from the point of view of modern researches into the effectiveness of communication strategies and tactics of influencing the consciousness of society. The task of the research is to analyze the main tactics and lingual means of the presentation communication strategy. The tactic of discrediting the opponent, tactic of presenting the co-citizen and tactic of predicting positive future were identified as the main tactics of the presentation strategy in Barack Obama’s speeches. The research found out that the tactic of discrediting the opponent in discursive topically marked contexts is verbally actualized by such means of indirect topically marked nomination as irony, quoting other people, metaphor. The analysis proved that indirect topically marked nomination for the realization of the tactic of positive presenting the co-citizen is represented by hyperbole, antithesis, metaphor and repetition. The research showed that the tactic of predicting positive future is realized by antithesis, repetition and parallel construction.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7832
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 4 ()

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf342,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.