Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7832
Назва: Реалізація комунікативної стратегії презентації в політичних промовах Президента США Б. Обами
Інші назви: Realization of the Presentation Communication Strategy in the U. S. President Barack Obama’s Political Speeches
Автори: Тхір, Маркіян Богданович
Tkhir, M. B.
Бібліографічний опис: Тхір М. Реалізація комунікативної стратегії презентації в політичних промовах Президента США Б. Обами / М. Тхір // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 4. – С. 166–170.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 10-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: стратегія презентації
presentation strategy
тактика дискредитації опонента
tactic of discrediting the opponent
тактика позитивної презентації співвітчизника
tactic of presenting the co-citizen
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано комунікативну стратегію презентації та її використання в політичних промовах Президента США Б. Обами. Президент прагне до створення іміджу, який би відповідав очікуванням соціаль¬ного середовища, що спонукає його до застосування різноманітних тактик. Тема статті актуальна з огляду на сучасні дослідження з ефективності комунікативних стратегій і тактик здійснення впливу на свідомість cоціуму. Завдання дослідження – проаналізувати ключові тактики та лінгвальні засоби реалізації стратегії презентації. Досліджено тактику дискредитації опонента, тактику позитивної презентації співвітчизника й так¬тику прогнозування позитивного майбутнього як основні тактики стратегії презентації в промовах Б. Обами. З’ясовано, що вербальна актуалізація тактики дискредитації опонента в дискурсивних топікально-маркованих контекстах здійснюється за допомогою таких засобів непрямої топікально-маркованої номінації, як іронія, цитування інших осіб, метафора. Визначено, що непряма топікально-маркована номінація для реалізації тактики позитивної презентації співвітчизника представлена гіперболою, антитезою, метафорою, повтором. Вияв¬лено, що тактика прогнозування позитивного майбутнього реалізується через антитезу, повтор, паралельну конструкцію. The article highlights the presentation communication strategy and its usage in the US President Barack Obama’s speeches. The President strives for creating the image that would meet the expectations of social environment which induces him to use different tactics. The article is topical from the point of view of modern researches into the effectiveness of communication strategies and tactics of influencing the consciousness of society. The task of the research is to analyze the main tactics and lingual means of the presentation communication strategy. The tactic of discrediting the opponent, tactic of presenting the co-citizen and tactic of predicting positive future were identified as the main tactics of the presentation strategy in Barack Obama’s speeches. The research found out that the tactic of discrediting the opponent in discursive topically marked contexts is verbally actualized by such means of indirect topically marked nomination as irony, quoting other people, metaphor. The analysis proved that indirect topically marked nomination for the realization of the tactic of positive presenting the co-citizen is represented by hyperbole, antithesis, metaphor and repetition. The research showed that the tactic of predicting positive future is realized by antithesis, repetition and parallel construction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7832
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 4 ()

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf342,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.