Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7720
Title: Змістові компоненти іншомовної підготовки
Other Titles: Content Components of Foreign – Language Training
Authors: Снєда, Юлія Степанівна
Snieda, Y. S.
Bibliographic description (Ukraine): Снєда Ю. Змістові компоненти іншомовної підготовки / Ю. Снєда // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 3. – С. 207–210.
Issue Date: 2015
Date of entry: 9-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: іншомовна підготовка
foreign-language training
особливості іншомовної підготовки
the content of foreign-language training
змістові компоненти іншомовної підготовки
components of foreign – language training
Abstract: У статті здійснено теоретичний аналіз праць науковців у галузі педагогіки професійної освіти, розглянуто іншомовну підготовку як педагогічне поняття, виявлено дидактичні та методологічні ознаки педагогічного процесу іншомовної підготовки, висвітлено аналіз педагогічних досліджень та доведено актуальність теми цієї публікації. На основі досліджень науковців виявлено змістові компоненти іншомовної підготовки (навчально-змістовий, цільовий, процесуально-діяльнісний, результативний) та окреслено власне структуру цього педаго¬гічного процесу. Внаслідок аналізу методологічних і дидактичних характеристик навчальної дисципліни «Іно¬земна мова професійного спрямування» визначено сутність педагогічного поняття іншомовної підготовки, проаналізовано та обґрунтовано змістові компоненти моделі іншомовної підготовки. Ці компоненти розгля¬нуто окремо відповідно до організації навчального процесу навчальної дисципліни «Іноземна мова професій¬ного спря¬мування» для студентів нефілологічних спеціальностей задля конструювання педагогічної моделі в перспективі. Due to the modern tendencies to changes in the scientific branches, the actuality of teaching and studying foreing languages for specific purposes has become more popular nowadays. The article deals with the main questions of foreign – language training. The theoretical analysis of pedagogical researches and the scientific definition of foreign – language training have been analyzed in the article. As a result: content components of foreign – language training have been outlined and studied for the prospects of pedagogical research. In order to define and outline most important components of foreign – language training content we consulted special dictionary and found out the definition of the term preparation (training), which includes such aspects as: purpose, studying, process and result. According to the defined aspects we outlined some special components of foreign – language preparation (training). The methodological peculiarities of foreign language training and also the basis of forming foreign language competence are analyzed in the article. All defined components will be included into the construction of pedagogical model for the future prospects of scientific research.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7720
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 3 ()

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf190,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.