Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7718
Назва: Компетентнісний підхід у викладанні іноземної мови
Інші назви: Competence Approach in Teaching a Foreign Language
Автори: Панасюк, Юлія Володимирівна
Panasyk, Y. V.
Бібліографічний опис: Панасюк Ю. Компетентнісний підхід у викладанні іноземної мови / Ю. Панасюк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 3. – С. 196–202.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 9-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: компетентність
competence
компетентнісний підхід
competence approach
професійна компетентність
professional competence
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості компетентнісного підходу у викладанні іноземної мови. Проаналізовано підходи до визначення поняття компетентність. Схарактеризовано мету навчання іноземних мов у навчальних закладах в аспекті компетентнісного підходу. Запропоновано виділяти практичну, виховну, освітню, розви¬вальну та професійно орієнтовану цілі. Практичною метою визнається формування в студентів іншомовної комунікативної компетенції, до складу якої включають такі компетенції: мовленнєва, лінгвосоціокультурна, мовна, навчально-стратегічна. Описано можливість практичного використання компетентнісного підходу у викладанні іноземних мов. Розглянуто проблему професійної компетентності викладача. Розвідка розкриває актуальність впровадження компетентнісного підходу у викладанні англійської мови. Значну увагу приділено цілям навчання іноземної мови, дотримання яких дасть можливість забезпечити висо¬кий рівень ефективності освітніх завдань. The article discusses peculiarities of competence approach in teaching foreign languages. Analyzes approaches to the notion of “competence”. Considers the aims of teaching foreign languages in schools in the aspect of the competency approach. It is proposed to provide practical, affective, educational, challenge developing and professionally-oriented aims. For the practical aim the formation of the foreign language communicative competence is recognized, which includes the following compe¬tences: communicative, linguasociocultural, linguistic and academic-strategically. Considers the possibilities of practical use of the approach in teaching foreign languages. The problem of teacher professional competence. Article reveals the urgency of implementing competency approach in teaching English. Special attention is given to the objectives of foreign language teaching, compliance with which will provide a high level of efficiency of educational objectives.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7718
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 3 ()

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf228,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.