Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанасюк, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorPanasyk, Y. V.-
dc.date.accessioned2016-02-09T22:14:17Z-
dc.date.available2016-02-09T22:14:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПанасюк Ю. Компетентнісний підхід у викладанні іноземної мови / Ю. Панасюк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 3. – С. 196–202.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.8:398.2:81’-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7718-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості компетентнісного підходу у викладанні іноземної мови. Проаналізовано підходи до визначення поняття компетентність. Схарактеризовано мету навчання іноземних мов у навчальних закладах в аспекті компетентнісного підходу. Запропоновано виділяти практичну, виховну, освітню, розви¬вальну та професійно орієнтовану цілі. Практичною метою визнається формування в студентів іншомовної комунікативної компетенції, до складу якої включають такі компетенції: мовленнєва, лінгвосоціокультурна, мовна, навчально-стратегічна. Описано можливість практичного використання компетентнісного підходу у викладанні іноземних мов. Розглянуто проблему професійної компетентності викладача. Розвідка розкриває актуальність впровадження компетентнісного підходу у викладанні англійської мови. Значну увагу приділено цілям навчання іноземної мови, дотримання яких дасть можливість забезпечити висо¬кий рівень ефективності освітніх завдань. The article discusses peculiarities of competence approach in teaching foreign languages. Analyzes approaches to the notion of “competence”. Considers the aims of teaching foreign languages in schools in the aspect of the competency approach. It is proposed to provide practical, affective, educational, challenge developing and professionally-oriented aims. For the practical aim the formation of the foreign language communicative competence is recognized, which includes the following compe¬tences: communicative, linguasociocultural, linguistic and academic-strategically. Considers the possibilities of practical use of the approach in teaching foreign languages. The problem of teacher professional competence. Article reveals the urgency of implementing competency approach in teaching English. Special attention is given to the objectives of foreign language teaching, compliance with which will provide a high level of efficiency of educational objectives.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкомпетентністьuk_UK
dc.subjectcompetenceuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectcompetence approachuk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UK
dc.subjectprofessional competenceuk_UK
dc.titleКомпетентнісний підхід у викладанні іноземної мовиuk_UK
dc.title.alternativeCompetence Approach in Teaching a Foreign Languageuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 3 ()

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf228,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.