Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7715
Title: Організація роботи в парах під час проведення занять з іноземної мови в непрофільному ВНЗ
Other Titles: Organization of Pairwork at the Foreign Language Lessons in Nonspecialized Higher Educational Establishment
Authors: Волох, Світлана Володимирівна
Volokh, S. V.
Bibliographic description (Ukraine): Волох С. Організація роботи в парах під час проведення занять з іноземної мови в непрофільному ВНЗ / С. Волох // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 3. – С. 184–188.
Issue Date: 2015
Date of entry: 9-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: колективне навчання
cooperative learning
робота студентів у парі
pairwork
групова форма навчання
group form of teaching
Abstract: Досліджено проблему організації роботи в парах під час проведення занять з іноземної мови в непро¬фільному вищому навчальному закладі. Роботу в парах можливо імплементувати для будь-якої дидактичної мети: засвоєння, закріплення, перевірки знань. Задля організації мовної взаємодії студентів у парах засто¬сування на практиці таких методичних прийомів, як: інтерв’ю, банк інформації, пошук пари, дискусійна гра, забезпечує найвищий рівень мовної діяльності студентів. Здійснено детальний аналіз переваг і недоліків цієї форми роботи. У статті наведено результати про¬ве¬деного дослідження серед студентів. Його методом дослід¬ження обрано спостереження задля аналізу та порівняння виконання роботи в парах й індивідуально. Експе¬риментальним методом доведено, що робота студентів у парах демонструє кращі результати, має позитивний вплив на розвиток знань студентів з іноземної мови, вона більш наближена до реального спілкування, розвиває діалогічне мовлення й підвищує мотивацію до опанування іноземної мови. The article is devoted to the organization of pairwork at the foreign language lessons in nonspecialized higher educational establishments. Pairwork can be implemented for any didactic purpose: learning, reinforcement and testing of knowledge. Using in practice such methodical techniques as interview, bank of information, pair search, discussion help to organize verbal interaction of students in pairs and provide a high level of students’ language activity. The author gives a detailed analysis of the advantages and disadvantages of this form of work. The article presents the results of the study among the students. Observation was chosen as a research method in order to analyze and compare the performance of pairwork versus working individually. It has been experimentally proved that the pairwork shows the best results, has a positive effect on the development of students' knowledge of a foreign language, it is closer to the real communication, develops a dialogical speech and increases motivation to master a foreign language.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7715
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 3 ()

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf211,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.