Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7579
Title: Критерії, показники й рівні готовності майбутнього вчителя фізичної культури до використання засобів артпедагогіки в професійній діяльності
Other Titles: Criteria, Indicators and Levels Ofreadiness of a Future Physical Educationteacher for Using the Means of Art-pedagogy in Professional Activities
Authors: Ніжевська, Тетяна
Nizhevska, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Ніжевська, Т. Критерії, показники й рівні готовності майбутнього вчителя фізичної культури до використання засобів артпедагогіки в професійній діяльності / Т. Ніжевська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 21-24
Issue Date: 2015
Date of entry: 31-Jan-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університеті імені Лесі Українки
Keywords: майбутні вчителі фізичної культури
артпедагогіка
професійна підготовка
професійна готовність учителя
критерії й показники професійної готовності вчителя
future physical educationteachers
art-pedagogy
professional training
professional readiness of a teacher
criteria and indicators of professional readiness of a teacher
Abstract: У статті підкреслено необхідність підвищення рівня професійної підготовки вчителів фізичної культури відповідно до вимог сучасного українського суспільства. Для визначення рівня готовності майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів артпедагогіки в професійній діяльності пропонуються критерії (мотиваційно-аксіологічний, когнітивно-дієвий, особистісно-рефлексивний), а також показники відповідної готовності. На підставі визначених критеріїв і показників виокремлено три рівні готовності майбутніх учителів фізичної культури до застосування засобів артпедагогіки. The article emphasizes the need of improving the level of professional training of physical education teachers according to the requirements of modern Ukrainian society. In order to determine the level of readiness of future teachers of physical education for using the means of art-pedagogy in professional activities some criteria are proposed (motivational-axiological, cognitive-effective, personal-reflexive), and also the indicators of the corresponding readiness. On the basis of the selected criteria and indicators it is defined three levels of readiness of future teachers of physical education for using the means of art-pedagogy in professional activities.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7579
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тетяна Ніжевська.pdf286,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.